Thursday 18 March 2010

Ett tack and a thank you...


Thank you.

Thank you to those of you who visit my blog regularly and leave kind comments. Every little message is like a gift-wrapped present, waiting patiently for me to impatiently unwrap when I return to my computer.

Thank you to those of you who take the time to send me lovely e-mails with heart-warming words. These may be brief encounters, perhaps just the two e-mails exchanged across the globe, but they are all precious. Being seen is nice.

Thank you to those of you who find my blog interesting enough to become a follower of it. Nice to meet you. Enchanté. Trevligt att träffas!

Thank you to those of you who simply pop in for a quick look, perhaps by mistake or on your way somewhere else. It is nice to see you here. Do stop by again if you want.

The world of blogging is a strange and splendid one. I still feel like the new kid on the block. I have just moved in, and every now and then I say hello to a neighbour and stop to admire their curtains, or perhaps their lily pond. Every day is an exciting new day in this unusual little micro cosmos and I am intrigued. Delighted and intrigued.

Thank you.

7 comments:

  1. Tack till Dig för alla vackra bilder och underfundiga kommentarer och tankar kring vår tillvaro. Du ger glädje och förnöjelse till oss
    och det är spännande att besöka Dig varje dag för ny inspiration.
    Hälsningar mamma Doris

    ReplyDelete
  2. Ett stort TACK själv för en jättefin blogg! :) Det är alltid lika inspirerande att kika förbi och läsa dina fina texter och se dina vackra bilder. :)Ett måste på bloggrundan! Vill också passa på att tacka dig för dina alltid lika rara och tänkvärda kommentarer du lämnar på min blogg. De värmer. :)
    Hoppas du får en fantastisk vårdag. Sköt om dig. Kram Lotta

    ReplyDelete
  3. Hej! Jag har precis "hittat" din blogg, den är jättemysig! Självklart vill jag följa den! Ha en bra dag! Kram från Jonna.

    ReplyDelete
  4. Ett stort tack själv. Jag ser fram emot dina postings.
    Jag vet hur du känner dig. Man blir så glad av kommentarer, mest för att man är glad att någon har tagit sig tid att dela det man tycker är värt att blogga om. Men det är en lustig liten sub culture. Isn't it?

    Annelie

    ReplyDelete
  5. Ja, det är härligt hur man kan bli så glad över att DELS få dela med sig, och DELS att få olika typer av feedback!

    Denna vänskap är härlig och ibland förunderligt givande. Jag har inte många "vanliga" vänner som är lika intresserade som jag av att titta på vackra bilder som vanliga människor delar med sig, och för mig är det härligt med denna lilla men fullt tillräckliga kontakt med likasinnade!

    ReplyDelete
  6. Ja, jag säjer som de andra - TACK själv för en fin blogg och för att du delar med dej!
    Det är verkligen en fascinerande värld detta att komma i kontakt med människor på detta sättet! Så många fina och goa männsikor det finns!!
    Så....keep on blogging...eller hur man nu säjer!:)
    Kram
    Lisa

    ReplyDelete
  7. Your welcome!
    Håller med dig i det du säger. Har ju precis hittat hit och bara kikat in ett par gånger än, men jag har lagt dig till min blogglista.

    Have a nice weekend,
    Sanna

    ReplyDelete

Dearest reader, I am sorry you have to go through the extra trouble of word verification to leave a comment here. After having received around 250 spam comments for each post recently, I have unfortunately had to add this filter.

Thank you so much for your comments!