Monday 10 December 2012

Advent Calendar 10


A few years ago, for a craft sale I did at home, I decorated some small match boxes with some of my photos. Together with a nice, chunky candle, this could be a special little gift for someone in the family, or perhaps for a teacher or a neighbour. If you tie a pretty ribbon around a pack of four or eight of them, they could make a nice little present on their own. I made the mini photos at our local supermarket, where the self service photo printer has a selection of sizes to choose from (these are nine small photos in one normal size photo, 10x15cm).


Wishing you a lovely Monday!
Helena

8 comments:

  1. I love these-- they are SO beautiful. My Mom used to embroider little christmas things and make these- but using my own photographs seems much more doable for me..

    Happy Christmas
    Lise-Lotte from Canada

    ReplyDelete
  2. Vilken härlig idé och så fina.

    Kram Anna

    ReplyDelete
  3. Så många fina tändsticksaskar och visst är det en fin och enkel idé!
    Jag brukar göra likadant med mina kort.
    Här är ett mycket tätt snöfall idag.....igen!!!
    Ha en fin vecka!
    Kram
    Lisa

    ReplyDelete
  4. Wow, what a lovely idea! Thanks for sharing it.
    Take care
    Alex

    ReplyDelete
  5. Absolutely beautiful! I wish you were selling these! What a wonderful idea!

    ReplyDelete
  6. Fina Helena,

    Din blogg andas skönhet och klokhet, kvickhet och ödmjukhet...och allt detta gör att jag alltid får gåshud av välbehag när jag kikar in till dig ♥

    Vad roligt att du gillade mina pepparkaksgranar! Självklart får du skriva om dem, din toka ;)

    Kraaaaam
    Mia
    Ps lycka till på föreläsningen! Synd att det är uppe i Stockholm annars hade jag såå gärna kommit och lyssnat. Är du i Göteborg någon gång och föreläser får du gärna tipsa mig ;) för då kommer jag gärna (om det går bra förstås)

    ReplyDelete
  7. De är så fina dina små askar med foto på! Gillar din gran också. Du bjuder som vanligt på massor av inspiration:)
    Kram Maria

    ReplyDelete
  8. Presenttips är alltid välkommet! Många fina härliga bilder och jag kommer ihåg de flesta från tidigare inlägg. Det här är ju busenkelt att göra och fina att ha framme i en skål som du visar här. Hm, hinner jag tillverka egna...

    Kram Sanna

    ReplyDelete

Dearest reader, I am sorry you have to go through the extra trouble of word verification to leave a comment here. After having received around 250 spam comments for each post recently, I have unfortunately had to add this filter.

Thank you so much for your comments!